אודות

אנחנו נמצאים בעידן בו קצב השינויים בשוק
ובהתנהגות הצרכנית משתנה במהירות.

חדירת הטכנולוגיה יוצרת מערכת חדשה של "בעיות" וצרכים רגשיים. השינויים הבלתי פוסקים דורשים מאיתנו למצוא דרכים חדשות להבין את השוק והצרכן האינטראקציה שלו עם מוצרים ומותגים משתנה חדשות לבקרים.

מסע הלקוח משתנה, היכולת לקנות מכל מקום ולשלם בכל צורה מייצרים התנהגות צרכן ושוק חדשים ובכל שינוי יש הזדמנויות חדשות לבלוט ולעורר שיחה עם הצרכן כולם מחפשים להבין מה השתנה, מה הוא רוצה... באיזו אסטרטגיה לנקוט ומהי התובנה הנכונה.

אנחנו מאמינים שהזדמנויות בעולם החדש המשתנה בקצב מהיר לא מאפשר עיסוק רק בסוג אחד של מידע אלא יש צורך במגוון רחב של מידע, הדבר דורש בכל פעם גמישות יצירתית ומחשבתית, הצפת הבעיה ובניית כלי מחקר ומתודולוגיות ייחודיות לפתרון הבעיות.

2thePoint היא חברה העוסקת בליווי אסטרטגי באמצעות במחקר שיווקי רב ערוצי מהדור החדש עם גישה הוליסטית המשלבת בין טכנולוגיה מתקדמת ואנשי מקצוע הנכונים,
כזו שמאפשרת לנו פתרונות קצרים, פשוטים וחכמים.

את 2thePoint הקמנו מתוך הבנה שמנהלי השיווק פועלים בזירה הגלובאלית הנוכחית
עם קצב שינויים בלתי פוסק  ולא יכולים להסתפק רק בסוג אחד של מידע.
למעשה עבור כל שאלה, כל סוגיה, כל החלטה, ישנם מקורות מידע רבים ומגוונים.
כדי לקבל החלטות חכמות, צריך לדעת לברור את מקורות המידע הנכונים,
לעשות בהם שימוש נבון ולקבל מהם את התובנות המדויקות.

סמכו עלינו

תמי בירמן

מייסדת ומנכ"לית שותפה העוסקת בעולמות מחקר וניהול מידע למעלה מ-20 שנים. תחומי ההתמחות העיקריים שלה הם:
FMCG (Fast-moving consumer goods), Shopper
בעלת ניסיון עשיר בייעוץ ארגוני והנחיית קבוצות.

עדי ענבר

מייסדת ומנכ"לית שותפה העוסקת בעולמות מחקר וניהול מידע למעלה מ-15 שנים. תחומי ההתמחות העיקריים שלה הם בעולמות התקשורת, הטיפוח והאופנה.

שרון בר

סמנכ"לית מחקר – עוסקת בתחום מחקרי השיווק, חוויית לקוח וייעוץ שיווקי למעלה מ-25 שנה. מתמחה בעיקר בקמעונאות, נותני שירותים, חווית לקוח ופיננסים.

אבינעם ברוג

יו"ר דירקטוריון – ממייסדי תחום המחקר בישראל ונחשב לאוטוריטה בתחום מחקרי השיווק. כיהן שנים רבות כסוקר הראשי של ערוץ 1 (כיום כאן 11), ערוץ 10 ועיתון מעריב. מתמחה בעיקר במחקרים פוליטיים ובמחקרים עבור גופים ציבוריים וממשלתיים.

רוצים לדעת עוד?

Scroll to Top
דילוג לתוכן