מודלים מובילים

CORE

ניתוח אירועי קנייה וצריכה
בזמן אמת ומיפוי הרגעים
החשובים בקטגוריה.

על מנת לעשות שיווק חכם, אנחנו חייבים להכיר את קטגוריית הפעילות שלנו לאורכה ולרוחבה. לא רק בשביל לזהות אוקיינוסים כחולים, אלא גם כדי להצליח לשרוד באלה האדומים, אנחנו חייבים להבין מיהם הצרכנים, איפה, מתי וכיצד הם צורכים, עם מי ותוך כדי שעושים מה והחשוב ביותר - למה. מתודולוגית CORE עושה שימוש פשוט וחכם בממשקים הטכנולוגים הזמינים, ומבצעת איסוף נתוני דיווח על אירועי צריכה תוך שהם מתרחשים. המודל מצליב בין מאפייני הצרכן, מאפייני הזדמנות הצריכה, ממפה את המניעים האמוציונאליים והפונקציונאליים לצריכה ומפיק מפה של רגעי הצריכה החשובים של הקטגוריה.

WIW

הערכת סיכויי ההצלחה של רעיון חדש, קונספט מוצרי או כיוון חדש לתקשורת שיווקית או אסטרטגיית מותג.

חדשנות ממלאת תפקיד מפתח בהחדרת חידושים לקווי מוצרים או תהליכים קיימים, לטובת הגדלת נתח שוק, הגדלת הכנסות והגברת שביעות רצון לקוחות.  מזה עשרות שנים אסטרטגיית החדשנות מהווה ציר מרכזי בעולמות הייצור, השיווק והשירות, עד לכדי כך שהיא תנאי הכרחי. למי שלא מחדש ולא מתחדש, אין זכות קיום. באמצעות מודל הערכה פשוט וחכם, WiW עוזר לכם להעריך עד כמה לקונספט שלכם יש סיכוי להצליח. בין אם מדובר על רעיון חדש, קונספט מוצרי או כיוון חדש לתקשורת שיווקית או אסטרטגיית מותג, WiW תומך בהחלטות של Go-NoGo, בחירה בין חלופות, איתור היבטים לשיפור וזיהוי הזדמנויות.

3P

מעמד מותג: מדידת החוסן, מיקומו היחסי בשוק התחרותי, מיפוי נכסיות, מיפוי נכסיו התדמיתיים וזיהוי תנאי השוק הפועלים לטובתו וכנגדו.

ככל שהשוק הופך להיות גלובאלי יותר ופתוח יותר, כך הוא הופך לצפוף יותר ומורכב יותר. לקוחות הקצה של המוצרים והשירותים מוצפים בעומס של אפשרויות והקידמה הטכנולוגית, המאפשרת ביצוע פעולות online, צמצמה חלק נכבד מחסמי השוק.  במציאות זו חשיבותו של המותג הולכת ומתחזקת והוא מהווה אבן דרך חיונית במסע הלקוח ובתהליכי קבלת ההחלטות. מודל 3P מציע גישה מודולרית פשוטה ואפקטיבית למדידת חוסן המותג, מיקומו היחסי בתוך השוק התחרותי, מיפוי נכסיו התדמיתיים וזיהוי תנאי השוק הפועלים לטובתו וכנגדו. ניתן להשתמש בגרסה מלאה של המודל לטובת ניתוח אסטרטגי מפורט, או להפעיל גרסה 'רזה' יותר כמוניטור רציף לאורך זמן.

COSMOS

ניתוח האינטראקציה בין הלקוח לבין נותן השירות ומיפוי שביעות רצון וחוויית לקוח ביחס לשירות שקיבל.

שביעות רצון לקוחות הינה תנאי הכרחי ליצירת מערכת יחסים מתמשכת עם הלקוח: כזו אשר מגבירה נאמנות, מעמיקה קנייה או צריכה, מייצרת WOM חיובי וכפועל יוצא מרחיבה מעגלי לקוחות. ניטור שביעות רצון הלקוחות הוא הכרח עסקי. עם זאת, ניטור מהימן, רגיש מספיק למגמות השוק, שמספק כלי עבודה משמעותיים ושגם לא שוחק את סבלנות הלקוחות תוך כדי, הוא אתגר מורכב. מודל Cosmos ממפה את שביעות רצון הלקוחות בצורה קלה ופשוטה, שמייצרת ערך מקסימלי לנותן השירות, מבלי להתיש את הלקוח המשיב. במקום להשתמש בסולמות מוחלטים, שמשטחים את הנתונים, המודל עושה שימוש במדד סובייקטיבי, שבוחן את האופן בו החוויה שקיבלו תואמת או לא תואמת את ציפיות הלקוחות, ממפה את הגישה של מקבל השירות, ומאתר באמצעים ישירים ועקיפים נקודות לשימור ונקודות לשיפור.

CDT

Customers Decision Tree
הנתיבים השכיחים ביותר באמצעות עץ קבלת החלטות

ההבנה של האופן בו הקונים מבצעים את החלטת הקנייה היא חשובה ומאפשרת הן לקמעונאי והן למשווק לייצר חוויית קנייה אופטימלית: הקמעונאי יבין כיצד להפוך את תהליך הקנייה לפשוט, נוח, ותואם יותר את ציפיות הקונה. המשווק יבין מהם ההיבטים המובילים בתהליך בחירת המוצרים ומכאן, על אילו מאפיינים של המוצר והצעת המכר עליו לשים דגש. מודל 'עץ קבלת החלטות' בוחן מהו מדרג גורמי ההשפעה המאפיינים את תהליך הקנייה בקטגוריה ומזהה את הנתיבים השכיחים ביותר. במקום לבקש מהקונה להצהיר על הגורמים החשובים לו וכך להסתכן בהטיות ורצייה חברתית, המודל מסתמך על סימולציית קנייה ומאתר את גורמי ההשפעה על ידי ניתוח מתאמים סטטיסטי.

רוצים לדעת עוד?

Scroll to Top
דילוג לתוכן